Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 22, 2009
Image Size
258 KB
Resolution
1024×819
Thumb

Stats

Views
25,815
Favourites
891 (who?)
Comments
32
Downloads
32,735

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Kuroshitsuji WallPaper. by xxBeckyAngelxx Kuroshitsuji WallPaper. by xxBeckyAngelxx
KuroShitSuji Wallpaper! FREE TO YOUR WILL TO DOWNLOAD. (THIS IS PURELY FANMADE, ALL THE RIGTHS GO TO THE PEOPLE WHO MADE KUROSHITSUJI.~!!!)

Desktop WallPaper, Ciel and Sebastian lol..-shot- so beautiful ;o; <33 Download and do what you wish to do with it. c: I don't mind lmao, Anyways. I'm using this picture for my desktop too now xD I'm obsessed lol but the anime+Manga is so cool..;^; I'm actually reading the manga right now XD It's really fun to read since the story and the characters are quite amusing. :3 Hope you enjoy.~ Press Download on the Right hand side to download Thanks.~!:heart:------>>>>>

Holy crap..so many views?!?! o.O ..wow..Thanks everyone.!~<333 8D
Add a Comment:
 
:iconsapiboong:
sapiboong Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
Looks too good <3
Reply
:iconmiyabi-wynn:
miyabi-wynn Featured By Owner Jun 16, 2012
so fantastic!
Reply
:iconsirmimsypompingdon:
SirMimsyPompingdon Featured By Owner Jun 8, 2012
I want that as my wallpaper but I can't bring myself to scrap Miku :'(
Reply
:iconazuliita:
Azuliita Featured By Owner Jun 6, 2012  Hobbyist
Kyaaa Ciel♥ i love it :3♥ too beautiful
Reply
:iconxxwiki:
xxwiki Featured By Owner May 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
love it !!! *3*
Reply
:iconmiyabi-wynn:
miyabi-wynn Featured By Owner May 13, 2012
omg i love this so much!
Reply
:iconlizzymakka:
lizzymakka Featured By Owner Feb 23, 2012  Hobbyist General Artist
Love it!
Reply
:iconmew2iloveu:
mew2iloveu Featured By Owner Jan 21, 2012
awesome looks soo epic
Reply
:iconminniusui3211:
minniusui3211 Featured By Owner Jun 19, 2011  Student Traditional Artist
THIS IS SO AMAZING! GOOD JOB!
Reply
:iconjottertrotter:
JotterTrotter Featured By Owner Jun 19, 2011  Student
ciel should be a girl. problems solved XD
but he's such a cute boooy!
Reply
:iconminniusui3211:
minniusui3211 Featured By Owner Jun 19, 2011  Student Traditional Artist
lol, it is because feministic boys like Yuki and Ceil exist that i drool :)
Reply
:iconjottertrotter:
JotterTrotter Featured By Owner Jun 19, 2011  Student
ugh... ummm.... okay. if its that sense then im sticking with AOIIII!!
Reply
:iconladyluce:
LadyLuce Featured By Owner Jun 12, 2011
WONDERFUL. LOVELY. FANTASTIC. :heart: :love:
Congratulations! *__*
Reply
:iconcrazymuffin7:
CrazyMuffin7 Featured By Owner Jun 12, 2011
It's beautiful, but whenever I hear the word 'dazzled', Twilight comes to mind, and it ruines it for me. Damn Stephanie Meyer...
Reply
:iconkarinxxxkenta:
KarinxxxKenta Featured By Owner Jul 25, 2010  Hobbyist Traditional Artist
wow oh wow oh wow! It's so hot-- currently have this as my desktop wallpaper. Thank you thank you!! <3
Reply
:iconpoke12masta:
Poke12masta Featured By Owner Jun 23, 2010
purely amazing <333 i've only got up to a few eps of kuroshitsuji,but i love it <3 and seb and ciel are the cutest couple <3
Reply
:iconkonamii:
konamii Featured By Owner Jun 11, 2010
o_o this is awesome
i LOVE the collar and chain add on ^^ vary nice touch
Reply
:iconyumiku:
Yumiku Featured By Owner Feb 7, 2010  Hobbyist
sebastian....ciel... I WANT. I LOVE. AWESOME. :D :love:
Reply
:iconsymbiotegangsta:
SymbioteGangsta Featured By Owner Jan 4, 2010
XD! OMFG! I love the faces up there lol Anyway HOLY FUDGECAKES! This...this is just.....it's too epic for words. I'm speechless. *dies from sheer brilliance*
Reply
:iconxxbeckyangelxx:
xxBeckyAngelxx Featured By Owner Jan 5, 2010  Student Digital Artist
ROFL. XDDD
Reply
:iconsymbiotegangsta:
SymbioteGangsta Featured By Owner Jan 5, 2010
I'm glad I made you laugh XD
Reply
:iconxxbeckyangelxx:
xxBeckyAngelxx Featured By Owner Jan 8, 2010  Student Digital Artist
X'D :iconiloveyouplz:
Reply
:iconsymbiotegangsta:
SymbioteGangsta Featured By Owner Jan 8, 2010
And teary-eyed X3
Reply
:iconkarin-lee:
karin-lee Featured By Owner Dec 3, 2009
sweet
Reply
:iconbadmusic27:
badmusic27 Featured By Owner Jul 22, 2009
:iconcielishappyplz: + :iconsebastianplz: is :heart:
Reply
:iconxxbeckyangelxx:
xxBeckyAngelxx Featured By Owner Jul 22, 2009  Student Digital Artist
LOL. :iconsebastianplz: is'nt it just perfect? :iconcielishappyplz:
Reply
:iconphantomtheifnight:
PhantomTheifNight Featured By Owner Jul 22, 2009
SMEXY!!!!!!!! KKKKYYYYAAAAA!!!!!!!!!!!

>////////////<
Reply
:iconxxbeckyangelxx:
xxBeckyAngelxx Featured By Owner Jul 22, 2009  Student Digital Artist
I KNOW RIGTH?!?!!? Yaoi will rule the world one day! D: and they are both VERY Smexxiii..~*3* :iconsebastianplz: and save me commenting I say..Thankyou for the fave my good man. :iconbluewhatplz: XDD
Reply
:iconphantomtheifnight:
PhantomTheifNight Featured By Owner Jul 22, 2009
YAOI WILL RULE THE WORLD ONE DAY!!!

u r TOTALLY welcome mah friend!!!

i agree, both are smexy~

but the one on the left is smexyer *screams like a fan -girl and faints.*
Reply
:iconxxbeckyangelxx:
xxBeckyAngelxx Featured By Owner Jul 22, 2009  Student Digital Artist
(pokes you with a stick.) o_o yes lol, sebastian is smex on a stick. D: <33
Reply
:iconphantomtheifnight:
PhantomTheifNight Featured By Owner Jul 22, 2009
smex on a stick? i haven't heard of dat 1 yet XD
Reply
:iconxxbeckyangelxx:
xxBeckyAngelxx Featured By Owner Jul 22, 2009  Student Digital Artist
Yes Smex on a stick. :< I use it quite often in real lol. :iconsebastianplz:
Reply
Add a Comment: